loading...
متن مداحی و دانلود مداحی
admin بازدید : 236 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)


بازم كوچه، بازم بارون،بازم یه روضه ی دیگه
خودم نمیگم آقاجون،تپش های دلم میگه
یه جاهایی همین اطراف،خودت خیمه زدی انگار
خودت هم می خونی روضه،امون از در و از دیوار
منم قطره ای كه یك بار ، می خوام وصل ِ به دریا شم
من و راه بده تو خیمه ات،می خوام گریه كنت باشم
می دونم دلتو عمری شكوندم آقا
پای ِ حرفایی كه زدم نموندم آقا
ولی هر جوری بود خودم رو امسال بازم
به روضه های مادرت رسوندم آقا
اباصالح اباصالح یابن الحسن
***
تپش های دلم میگه، هماهنگ ِ با نبض ِ تو
چه غوغایی ِ این روزا، توی خیمه ی سبز ِ تو
نه سربازی برات میشم،نه ابن مهزیار آقا
ولی رام بده تو خیمه ات،شاید بیام به كار آقا
همون طوری كه سر بارت شدم گریه كنت میشم
برام روضه بخون آقا،خودم گریه كنت میشم
من احساسی َ ام و عاشق ِ تنهایی ام
دیگه خسته از این لذت دنیایی ام
من احساسی َ ام از وقتی اباالفضلی ام
دیوونه ی حسینم اگه زهرایی ام
اباصالح اباصالح یابن الحسن
***
منم من یه من ِ نوكر،كه آقاشو نفهمیده
كسی آقاشو خوب فهمید،كه شد حسین فهمیده
پرستو به اینا میگن، اجل اومد و خندیدن
ستاره بودن و شب ها،تو خاكشون درخشیدن
كی فكر می كرد یه روزی ما،اسیر ِ لیلی ها باشه
یه روز جزیره ی مجنون، اسیر خیلی ها باشه
یه عمره كه میگیم یوسف زهرا بیا
میگیم به حق خون این شهیدا بیا
یه كم اما باید به سمت آقا بریم
همیشه كه نمیشه بگیم آقا بیا
اباصالح اباصالح یابن الحسن
دانلود مداحی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی