loading...
متن مداحی و دانلود مداحی
admin بازدید : 470 چهارشنبه 14 مهر 1395 نظرات (0)

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

در میان میکده ساغر به دردم میخورد 2

باده وقتی میشود کوثر به دردم میخورد

دستهای خالی ام خالی بماند بهتر است

اینکه هستم پیش تو نوکر به دردم میخورد

گریه وقتی میکنم زهرا دعایم میکند ...2

پس محرم چشمهای تر ، به دردم میخورد

خوب میدانم که در تاریکی قبرم حسین

دستمال گریه ام آخر به دردم میخورد

*مرجع تقلید مرحوم مرعشی این دستمال مشکی و پیراهن مشکی رو با من دفن کنید،همه عالم بدونن من با همه علم و ...." نوکر حسینم ، کفنم پیراهن سیامه، یاد همه شهدا ....*

بیخیال نسخه های بی دوای این و آن

بوسه برشش گوشه ات بهتر به دردم میخورد

دخترت وقتی بخواهد خاک چادر پاره اش

بیشتر از کیسه های زر به دردم میخورد

دختر زهرا خودش زهراست ثابت میکنم

دستهای کوچکش محشر به دردم میخورد

گفت بابا از تمام یادگاری های تو

چادر و سجاده ی مادر به دردم میخورد

آستین پاره ام را نخ نما تر کرده اند

حرف سوغاتی شده معجر به دردم میخورد

قصد دارم که پذیرایی جانان بکنم

جان خود خرج پذیرایی مهمان بکنم

شهر را با قدمت پر ز بوی سیب کنم

هرچه آمد به سرم را همه تکذیب کنم

خبرش آمده پیشم

حرفهایی زده پر دردسرم کرده کسی

از گرفتاری از زخم و لگد گفته به تو

حرفهایی که نباید بزند گفته به تو

جان به قربان تو بابا نکند غم بخوری

ای جگر گوشه ی زهرا نکند غم بخوری

نکند که هرچه که او ساخته باور بکنی

پای این شایعه ها دیده ی خود تر بکنی

حال من خوبتر از خوب تنم بی درد است2

بی هوا مشت نخوردم دهنم بی درد است

چادر قیمتیم را به روی سر دارم

فکر معجر نکنی معجر بهتر دارم

*بابا*

هر زمان وقت غذا بود غذا میدادند

کاسه ای آب به دست اسرا میدادند

ناقه ی رفتنم از چهار طرف حایل داشت

حرف عریان شدنش را نزنی محمل داشت

به عمویم برسان،که سرو سامان دارم 2

لب من گرچه بریده است دندان دارم

*آخه بدجوری زد دختر سه ساله دندوناش شیریه ...*

گرچه جا ماندم از قافله مشکل حل شد

زود بخشید مرا زجر...

*زجر ملعون تا رسید بی مقدمه زدش گفت یه لشگر و معطل کردی ..." سر بابات تو زمین فرو رفته با نیزه حرکت نمیکنه هیچ ناقه ای حرکت نمیکنه تو میدونی چیکار کردی، گفت نزن من خواب بودم افتادم چرا میزنی*

زود بخشید مرا زجر همان جا حل شد

نکند فکر کنی ناقه زمینم زدو رفت

پا یا که دستی به رخم سیلی محکم زدو رفت

زجر در دور و برم نیست خیالت راحت

جای پا بر کمرم نیست خیالت راحت

  دانلود روضه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی