loading...
متن مداحی و دانلود مداحی
admin بازدید : 134 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)


غروب و غم،هوای بقیع
غروب مدینه،شبای بقیع
گرفته دلم برای بقیع
برای غم و غصه های بقیع
از این همه غربت،خدا چه کنم؟
بیچاره کبوترای بقیع
تو حسرت گنبد طلای بقیع
کجا بپرند،کجای بقیع
که جایی ندارند به جای بقیع
از این همه غربت،خدا چه کنم؟
چشما دریای خون
قبرا بی سایه بون
اشکا مثل بارون،میباره
جز خاک چی میبینی؟
رو خاکا میشینی
از این غم سنگین،همواره...
آی مدینه ، آقام حرم (نداره3)
***
[(بیاید تو بقیع قدم بزنیم
ایشالله همینجا حرم بزنیم)2
هوای غمو به هم بزنیم
قدم توی باب الکرم بزنیم
کنار مزار امام حسن 2 ]2
ترانه ی دل،نوای حسن
ضریحی بسازیم برای حسن
بیاید همه برای حسن
بریم پایین پای حسن
به دور ضریح،زیر بام حسن2
هر چی دارم آقا،کار وبارم آقا
قلب زارم آقا،نذر تو ...
من به پات افتادم
پرواز دادی یادم
خودم،خانوادم،نذر تو
آی مدینه ، آقام حرم (نداره3)
دانلود مداحی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی