loading...
متن مداحی و دانلود مداحی
admin بازدید : 607 دوشنبه 05 بهمن 1394 نظرات (0)



كشتی شكست خورده ی غم،تو موج ِ طوفان ِ محن
از وقتی كه منو زدن،لكنت زبون گرفت حسن
علی نبینم اشكاتو، این روزا غمگینی
اگه بسازی تابوتم و، خندم و می بینی
از ناله سنگینی، از ناله سنگینی
ای دل ای دل ،امان از دل حیدر
تمام اعضای ِ تنم، شكسته از جفا شده
یعنی همه وجود ِ من، خیرات ِ مرتضی شده
تا میخ در رفت تو سینه ام، عرش خدا لرزید
از خون ِ پهلوم رو عبای ِ مرتضی پاشید
بغض علی تركید، بغض علی تركید
ای دل ای دل ،امان از دل حیدر
موج لگد در و شكوند، من پشت در نقش ِ زمین
یهو به گوش ِ من رسید، فاطمه ام رو نزنید
من با اشاره می گفتم، فضه من و دریاب
از نوك ِ داغ ِ میخ ِ در، شد استخوانم آب
ایشاالله دیدم خواب،ایشاءالله دیدم خواب
ای دل ای دل ،امان از دل حیدر
هر وقت كه راه میرم فقط،رو خاكا زانو میكشم
دل خوشی ِ علیم شده،یه وقتا جارو میكشم
هر پاره ی زخم سینه ام، یه آسمون حرفه
یه لخته خون بالا میآرم من با هر سرفه
دل در غم و خوفه، دل در غم و خوفه
علی نبینم اشكاتو، این روزا غمگینی
اگه بسازی تابوتم و، خندم و می بینی
از ناله سنگینی، از ناله سنگینی
ای دل ای دل ،امان از دل حیدر

  دانلود مداحی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی