loading...
متن مداحی و دانلود مداحی
admin بازدید : 326 جمعه 09 مهر 1395 نظرات (0)



بیرق یا حسین روی دوشم
حلقه نوکریه توی گوشم
اره درسته مشکی رنگ عشقه
ولی وقتی  برای تو بپوشم
(اگه منو نمیخواستی نبودی دلبرم
اگه منو نمیخواستی ‌نمیبردیم حرم)۲
خواستیم که اومدم پس نمیکنی ردم
***
غیر پرچم تو دست نمیگیرم
روضه برای هیچ‌کس نمیگیرم
دلم و خیلی وقته به تو دادم
به جون مادرم پس نمیگیرم
(اگه منو نمی خواستی نبود سینم کبود
اگه نمیخواستی چشام اینجا نبود)۲
خواستیم که اومدم پس نمیکنی ردم
***
اسمت از روی لبهام نمیفته
بابام از تو برام خیلی میگفته
خدا را شکر که مادر تو من رو
به غلامی خونت پذیرفته
اگه منو‌ نمیخواستی نمیشناختم تو رو
اگه منو نمیخواستی میگفتی که برو
 خواستیم که اومدم پس نمیکنی ردم
***
عشق منو تو خداییه تو حرمت
 چه صفاییه نگاه نکن به شناسنامم
اصلیتم کربلاییه
عمریه حسینیم بین الحرمینیم
چی می خوای از این بهتر
تو ارباب ومن نوکر
دوست دارم ارباب
***
بین منو تو چه ها شده.
تموم شب روضه ها شده
از قدمت خونه دلم
عین خود کربلا شده
هر شب میخونن آقا
زیارت عاشورا ایشالا محرمت
قتلگاه ببینمت
دوست دارم ارباب
***
لحظه های آخر حسین
پا میزاری رو سرم حسین
از کوچیکی هیئتی شدم
با پدر و مادرم حسین
ای حبک نعمتی ای
ای قبرک قبلتی
یا سفینة انجاة
ای قتیل العبرات
دوست دارم ارباب

  دانلود مداحی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی